wtorek, 28 czerwca 2011

Sałatka Wiosenna


Kochani.. Wstawiam przepis na szybko, bo jestem padnięta.. nawet nie chce mi się pomniejszać zdjęć :3
Mało jadłam i średnio mam na cokolwiek siłę..
Jednak smakołyk ze zdjęcia zjadłam! z tym że wersje dwa razy większą!: d

   SAŁATKA WIOSENNA   
Przygotowujemy:
-Jedną sporą ugotowaną marchewkę
-pół pietruszki (proporcjami połowę marchewki)
-Seler konserwowy
-łyżkę kukurydzy 
-Szczypiorek
-Pół ugotowanego na twardo białka
-Korzeń kalafiora (łodygi) - zastępują ziemniaki 
-jeden ogórek kiszony lub konserwowy
-łyżeczka jogurtu naturalnego (10kcal)
-pieprz, sos sojowy(3-4kcal), koperek
-łyżeczka(lub pół) musztardy (~9kcal)
Jeżeli nie liczymy kalorii z warzyw (ja nie liczę) to cała sałatka ma tylko 22 kalorie haha!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Marchew, pietruszkę, kalafior,  gotujemy.
2. Po ugotowaniu kroimy w drobne kosteczki.
3. Dodajemy pokrojonego ogórka i białko, kukurydzę, szczypiorek oraz seler konserwowy.

SOS:
Mieszamy łyżeczkę jogurtu naturalnego z łyżeczką (lub połową łyżeczki) musztardy, koperkiem, pieprzem oraz kilkoma kroplami sosu sojowego.
Dodajemy sos do sałatki, mieszamy i cieszymy się smakiem lata!
Ja zjadłam sałatkę pogryzając Crunchellę cebulową (21kcal) i było pyszne..
Składniki podane starczają na duuużą porcję : ) znacznie większą niż na zdjęciu. : )

a to moje śniadanie.. : ) - jego część w sumie..
serek wiejski, kakao, czereśnie, słodzik, maliny. ( 70/80kcal)
i galaretka w szklaneczce. : )


3 komentarze:

Kate pisze...

Hej, świetny blog ! sałatka wygląda apetycznie. Czytałam twoje poprzednie posty i powiem Ci że Ty kobieto nie masz z czego się odchudzać ! masz super sylwetke i jesteś zgrabna, więc odchudzasz się chyba z kości na ości ;)
oczywiście dodaje Cię do oberwatorów :)
i w między czasie zaprasza do mnie na wzięcie udziału w KONKURSIE :)
pozdrawiam ;)
www.zycie-kate.blogspot.com

Anonimowy pisze...

salatka wyglada przepysznie :) jutro ja postaram zrobic.
Mam nadzieje ze dodasz zdjecia swojego pokoju jutro :)

Pyskata pisze...

UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA I TWOJE PRZEPISY <333 !