środa, 25 maja 2011

.

Haha... jako że nie dodałam notki w terminie, postanowiłam dodać dwie.. jedną po drugiej, żebyście nie pisali w komentarzach pretensji.. średnio się tego czyta, co więcej, robi się przykro...
Jeżeli pozwolicie narazie będę dodawała zdjęcia nie swojego autorstwa.. Po prostu często przeglądam blogi i chętnie podzielę się z wami moimi zdobyczami. :3

Oto firma która dostarcza swoje produkty do Lidla.. Jest na prawdę rewelacyjna. Polecam dżem, parówki i wszystkie jogurty, serki, płatki, żelki etc.

Ta firma produkuje również coś w stylu nutelli, ciasteczek, ser żółty, gorącą czekoladę, desery, lody, cukierki, warzywa na patelnie, pizze etc. Sprawdzałam skład kilku produktów.. jest całkiem nieźle.

a oto moje ukochane deserki:
Jem tylko czekoladowy : )

Jutro dodam zdjęcie błonnika, który od czasu do czasu dodaję do deserków.. - "Zawiera błonnik i jabłko"
Serki, jogurty i jogurty naturalne które obecne są ZAWSZE w mojej lodówce.

Brak komentarzy: