niedziela, 30 stycznia 2011

video

Proszę bardzo : D chcieliście usłyszeć mój głos i zobaczyć jak tańczę.
To dość żałosne wykonanie, aczkolwiek tańczyłam o 2 w nocy z zapaleniem płuc haha!
Nie spodziewajcie się więc cudów. : ) Niedługo nagram coś z kilkoma osobami. W bardziej przyziemny sposób!!^^.
Na japońskim dniu się nie pokazałam, po prostu nie czułam się na siłach by wyjść z domu.
Teraz rozmawiam z SeongKi i Frodem, so konczę notkę, i do usłyszenia wieczorem. : )

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie slychac Twojego glosy :(( moze jakies video gdzie mowisz bez muzyki?? :)

Anonimowy pisze...

hahahaha omg xD
nie słychać głosu bo Emily nic nie śpiewa : P sorki ale to troche dziwne xD