wtorek, 5 kwietnia 2011

Wiosna Wiosna!


Jej... Nie było mnie tu strasznie długo;
Przepraszam; ale musicie zrozumieć, że nie na blogu świat się kończy... Będę dodawała notki raz/dwa na tydzień. To nie jest photoblog żebym dodawała zdjęcia dzień w dzień.
Zbliżają się wakacje, więc jestem 'trochę' zajęta;
Teraz siedzę z ręcznikiem na głowie, zaraz idę suszyć włosy i lecę do szkoły. Dzisiaj dostanę jedyneczkę z matematyki.. Kompletnie nie jestem obeznana w tym temacie... Boję się również o PO
Jak tylko wrócę ze szkoły, zdam wam szczegółową relację z tego co się u mnie działo : ) I dodam kilka zdjęć.
Mam nadzieję, że będziecie cieszyć się tak samo, jak ja się cieszyłam (i dalej się cieszę) 

 
 
 Moja nowa; ukochana szminka;.. tego koloru szukałam mega długo .. Pomarańcze na ustach.. mhm^^.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Brak komentarzy: