środa, 2 marca 2011

Dzień przed drugimi walentynkami#


 
Cześć Cześć Cześć! Jak wam się podoba moja wersja? Serce jajko wygląda mega uroczo! Prawda?
Zupka o smaku kimchi. : ) ♥ z dodatkami..
Hyun jest na szkoleniu do pracy.. Tęskno mi za nim, a nie mam nic na telefonie żeby napisać O.O
Jutro z rana pędzę do sklepu po kartę play'a... choćby z 5 zł. - frustruje mnie gdy dostaję wiadomość a nie mam jak na nią odpisać. ahh....

Mówiłam wam wczoraj, że zabieram się za naukę bo w tym tygodniu mam wiele sprawdzianów, prawda?
hmm.. Niestety nie wytrzymałam!... Robię sobie 3 dni przerwy od szkoły. Jestem przemęczona. Chcę pójść na zakupy, pojechać po nowe meble etc! Mój mózg nie wytrzymuje takich ilości informacji jakie muszę przyswoić by zdać testy. Bez mojego oppy nie mogę się uczyć.- generalnie nie mogę się skupić na niczym innym, niż myślenie o nim.

Jutro tłusty czwartek! (czy coś mi się pomyliło?) :)
Kupiłam ciasteczka, zrobiłam torciki, i zamierzam zamiast tłustego czwartku, obchodzić drugie walentynki!
Jutro wstawię zdjęcia dietetycznych torcików. Z pewnością spodoba wam się ta alternatywa (jeżeli zważacie na to co jecie).
Dzisiaj moja 'silna' wola, nie wytrzymała próby, i najadła się ciasteczek! haha.. I oczywiście wielu innych rzeczy, z których nie jestem dumna!
♥ Oto rzeczy które niedawno kupiłam. : ) 
....
Jutro również wybieram się na zakupy. Potrzebuję nową szminkę i jakieś nowe, duuże kolczyki!



Brak komentarzy: