niedziela, 30 stycznia 2011

♥ 안녕하세요 ! 
Jak u was słychać? Ja cały dzień przesiedziałam w łóżku i rozmawiałam ze znajomymi.
Wstałam tylko by zrobić sobie obiad,  i o 19 poszłam na 20 minut do szpitala by odwiedzić babcię.
Dzisiaj na skypie 성기 poduczał mnie koreańskiego. - oczywiście w zamian za naukę polskiego.
Muszę przyznać, że ma wielki talent do nauki języków obcych i do poprawiania mi samopoczucia.
Sprawia, że mojej buzi gości uśmiech, i mam ochotę się głośno śmiać. Jest naprawdę wspaniałym
przyjacielem. Jutro mam nadzieję że po szkole również będę mogła z Nim chwilkę porozmawiać.
Dzisiaj rozmawialiśmy od 11 rano do 19 wieczorem^^!! W między czasie rozmawiałam również z 진휘 김 i 
z 지승. Chwilkę również zajął mi mój nowy znajomy z ... Tunezji?-(^^)-
Internet jest piękną rzeczą. Cóż bym bez tego poczęła?(ᅮ.ᅮ)

Jeżeli chodzi o 현욱, dzisiaj się trochę posprzeczaliśmy. Bardzo go kocham, jest osobą bliską memu sercu, ale nienawidzę chorej zazdrości. Jadąc do Korei miałabym nie spotkać się ze swoimi znajomymi tylko dlatego, że są płci męskiej? To brzmi irracjonalnie.Rozumiem, gdybym miała pójść na spotkanie sama z jednym chłopakiem!
Ale ja mam kilku znajomych, po za tym podróżowałabym z Ewą. Nie widzę tu powodu do zazdrości.
Jeżeli Oppa będzie pracował, ja mam siedzieć i czekać do wieczora aż wróci? Nie mogę pójść napić się soju i pośpiewać z innymi? Ta sytuacja mnie przygnębiła. Oppa jest ostatnio drażliwy i nic mu nie pasuje. Staram się to cierpliwie znosić, ale moja cierpliwość ma swoje granice. Gdybym go nie kochała, nigdy w życiu nie zgodziłabym się na takie traktowanie, i pewnego rodzaju, brak zaufania. Bo tak to można nazwać, prawda?
Brak zaufania. A to najważniejsze w związku. Mam nadzieję że 현욱 obudzi się z dobrym humorem i wszystko wróci do normy. Wywnioskowałam z tego tylko tyle, że lepiej o pewnych sprawach po prostu nie mówić. - Nawet jeżeli chce się być szczerym wobec partnera, i nic złego się nie robi, można się nieźle przejechać. 

현욱 Jest dla mnie bardzo ważny... i mam nadzieję, że w następnej notce, będę mogła opowiedzieć o tym, jak dobrze nam się ze sobą rozmawia. 

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ~~
 Mam ochotę obejrzeć relacje i serie filmów z koncertów 슈퍼주니어. Teraz słucham tylko tych panów, ponieważ wiem, że wkrótce wybieram się na ich koncert, i mam nadzieję, że również na fan meeting^^!!
Wkrótce -  w wakacje haha~~ Z mojego obecnego punktu widzenia, ten termin oznacza wkrótce.

Kończy się ostatni dzień ferii zimowych 2011` Jak je spędziliście? Bo ja nijak. Czas tak szybko minął, że suma sumarum jestem bardziej zmęczona niż wcześniej. Aczkolwiek jestem mimo wszystko pełna energii.
- zawdzięczam to dzisiejszej długiej rozmowie.

Wciąż jestem chora. Od 5 dni choroba się mnie trzyma jak oszalała. Jednak do szkoły pójdę, bo jak wiecie mam mega problemy z frekwencją. Ah! Myślę o zmianie szkoły. Z chęcią przeniosłabym się do gorszej szkoły, ale na ciekawszy profil. Myślę o zmianie szkoły i pójściu na profil biol-chem lub językowy.
Ewa nic o tym nie wie.. Zastanawiałam się jak jej o tym powiedzieć, i szczerze mówiąc niczego konstruktywnego nie wymyśliłam. Jutro powiem prosto z mostu, że mam dość klasy z rozszerzeniem z historii.
Nienawidzę tego przedmiotu jak ... w zasadzie niczego tak nienawidzę jak tego (ᅮ.ᅮ)'...

Zamykają mi się powoli oczy, więc kończę notkę. Zrobię sobie jeszcze tylko notatki do nauczenia z dzisiejszej lekcji koreańskiego, obejrzę do końca Dr House i wybieram się w ramiona wrażliwego Morfeusza.
♥ 잘자요 





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

napewno sie wszystko miedzy wami ulozy :)Tylko szkoda ze tak krotko jestescie ze soba, a juz macie jakies problemy miedzy soba :( ale nie martw sie, wszystko sie ulozy ;)

Anonimowy pisze...

Z pewnością będzie z Wami gut ^^ Może ma po prostu nawał roboty albo coś mój tak samo miał jak miał sesje do nie dawna nie mogłam się z nim spotkać 2 tyg. i już cierpiałam XDD A teraz leci do Holandii na tydzień i znowu nie będę miała z nim zbytnio kontaktu T.T No ale trudno nie będę Ci tu narzekać i gadać o sobie XDD

co do ferii pierwszy tydzień totalna nuda jedyne co było ok to koncert japońskiej grupy -OZ- w uchu i niedziela z Corbinem. Potem wypady ze znajomymi i też niedziela z Nim <3 a teraz nic.. buda.. -.-"

Nie długo walentynki !? Wysyłasz coś swojemu jakiś drobny prezent czy kartkę ? Ja mam problem z doborem prezentu dla mojego ToT

dobra to tyle XDDD
pisała ~~~Ookami